Ledelse

Skolens ledelse er stærkt forankret i skolens ånd. Vi er en skole med vægt på høj faglighed i alle fag, og et gammeldags ord som ordentlighed gennemsyrer skolens kultur. Samtidig er der ikke langt fra idé til handling, idet vi til stadighed evaluerer vores dagligdag og praksis for hele tiden at lave det, vi mener, er verdens bedste skole.

Ledelsen kender alle elever på skolen, og den enkelte elev vil altid være mere end et nummer i rækken.

Anne Mellemkjær Rasmussen
Skoleleder
2073 2295
ar@forb.dk

Anne har været ansat på skolen siden 1992 – fra 2007 som viceskoleleder. Anne er læreruddannet i 1992 fra Hjørring Seminarium med linjefag i matematik og fysik/kemi, og hun har en diplomuddannelse i skoleledelse.

Christian Brouer Pedersen
Viceskoleleder
bp@forb.dk

Christian har været ansat på skolen siden 2012. Christian er læreruddannet i 2012 fra VIA UC læreruddannelsen i Århus med linjefag i matematik, geografi og samfundsfag.